Poging een fotografiemuseum tot stand te brengen van Camera obscura en Daguereotypie tot toestel , album, fotolijst, dokauitrusting... en alles wat er hoort bij het ontstaan en de ontwikkeling van fotografie en cinematografie

maandag, maart 24, 2008

DRINGEND GEZOCHT

  1. Ruimte om het museum te realiseren en/of
  2. Opslagruimte (zodat de collectie niet verspreid hoeft te blijven opgeslagen) en/of tevens
  3. Werkruimte om te inventariseren, systematiseren, repareren en restaureren en/of
  4. Sponsoring en subsidiëring.

Fotografie kwam en komt nog steeds bij bijna iedereen in zijn dagelijkse leven voor. Het "vóór-digitale tijdperk" mag niet zomaar van de aardbodem verdwijnen.

Veel items in mijn collectie zijn zo langzamerhand nergens anders meer te vinden.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik las het artikel in het Brabants Dagblad, en ben direct even op deze site gaan kijken. Wat een leuke spullen, en wat een leuk initiatief!
Ik kan je niet helpen met de dingen die je zoekt, maar ik steun je poging van harte! Succes!

12:19 a.m.

 
Blogger Cinegraphic said...

Hoi,

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik zoek ook een ruimte om m'n verzameling in onder te brengen. Het kamertje dat ik nu thuis heb is te klein geworden. Hopelijk vind je snel een geschikte ruimte.

1:53 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home